FAQ Print Hero – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
1. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Standardowy termin realizacji to 3-5 dni. W przypadku dużego jednorazowego zlecenia powyżej 100 m2 termin ustalany indywidualnie. W przypadku przyczyn niezależnych od nas jak awaria maszyny, brak prądu itp termin może ulec wydłużeniu, o czym na bieżąco byliby Państwo informowani.
2. Czy wydruki są bezpieczne dla zdrowia?
Tak, nasza produkcja opiera się na maszynach lateksowych bazujących na tuszach wodnych – bezwonne i 100 % ekologiczne. Tusze marki HP posiadają certyfikat Green Guard zezwalający na ekspozycję wewnętrzną.
3. W jaki sposób mogę przesłać plik?
Pliki można przesyłać mailowo w przypadku gdy projekt ma mniej niż 20 MB, poprzez serwer zewnętrzny np. WeTransfer lub poprzez nasz autorski program do przesyłu pliku ITS. Program weryfikuje plik pod kątem poprawności bez udziału pracy grafika – przez co termin realizacji może być szybszy
4. W jaki sposób przygotować plik?
Wytyczne dotyczące przygotowania plików poniżej:
- format jpg (z małą lub wyłączoną kompresją)
- skala 1:1
- skala kolorystyczna RGB / CMYK
- bez załączonych profili kolorystycznych
- ppi – max 150 – zalecane 96-120 ppi.
- obrazy na canvasie mają być już rozszerzone o 5 cm z każdej strony na zasadzie lustrzanego odbicia – np. przy obrazie 120×60 plik powinien mieć wymiar 130×70 cm
- pozostałe produkty mają być rozszerzone o 0,5 cm z każdej strony np. przy formacie Plakatu 100×70 cm plik powinien mieć wymiar 101×71 cm
5. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak. W celu otrzymania wyceny transportu proszę o kontakt z Opiekunem lub Biurem Obsługi Klienta.
6. Jaki jest koszt transportu na terenie Polski?
Koszt wysyłki paczki w dni robocze od poniedziałku do piątku o wadze do 30 kg, max obwodzie paczki 300 cm i najdłuższym boku 150 cm to 29 zł brutto. W przypadku wysyłki niestandardowej paczki proszę o kontakt z Opiekunem lub Biurem Obsługi Klienta.
7. Dlaczego projekt na ścianie wygląda inaczej niż na ekranie monitora.
Nie w każdym przypadku kolory po wydruku będą idealnym odwzorowaniem kolorów z ekranu monitora. Odcień bieli materiału, przekłamanie związane z nieprawidłową kalibracją ekranu monitora mogą sprawić że różnice w kolorach druku a tymi z projektu oglądanego na komputerze mogą wynieść do 10 %.
8. W jaki sposób mogę zareklamować towar?
W przypadku reklamacji proszę za każdym razem o kontakt mailowy z Opiekunem lub Działem Obsługi Klienta do 3 dni od przyjęcia towaru. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis sytuacji oraz raport zdjęciowy.
Gdy reklamacja dotyczy uszkodzenia paczki w transporcie konieczne jest dołączenie skanu lub zdjęcia protokołu szkody podpisanego przez kuriera.
Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to 7 dni.